REYHANLI ERİK KOMPOSTOSU

Serin serin erik kompostosu yaptım sizlerle paylaşıyorum .Mutlaka reyhanlı deneyin derim.
   
                 


             
                          MALZEMELER
-          10 tane erik
-          4-5 yaprak taze reyhan (fesleğen de olur)
-          2 lt su
-          Şeker için ölçü vermek aslında doğru olmaz ama ben 2 bardak kadar kullandım.Siz damak tadınıza göre ayarlayın.
                    YAPILIŞI
-          Suyu ve şekeri tencere alın .
-          Kaynayınca reyhan yapraklarını ekleyin
-          1-2 taşım kaynayınca reyhanları alın.
-          Erikleri küçük küçük dilimleyin ve kaynayan suya ekleyin 5 dk kaynatın.
-     Oda ısısına gelince buzdolabında soğutun.
-          Mis gibi kokan buz gibi serinleten kompostonuz hazırdır.
BENİM KULLANDIĞIM ERİK BUDUR :)
DİLEDİĞİNİZ ERİKTEN OLUR AMA ŞEKER MİKTARI ERİĞİN EKŞİLİĞİNE GÖRE DEĞİŞİR

-          AFİYET ŞİFA OLSUN…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜDÜKLÜDE TAVUK TANDIR (SUSUZ)

KAYSERİ USULÜ GÜVEÇ

Köpek Şeklinde Poğaça(Doğum günü tarifleri)