PARMAK BÖREK VE PARMAK KÖFTE

                             Köfte patates yapmak üzere girdiğim mutfaktan bu çıktı J


                                                        MALZEMELER
-          400 gr az yağlı kıyma
-          1 orta boy kuru soğan
-          4 kaşık galeta unu
-          Karabiber
-          Toz kırmızı biber
-          Tuz
                                                  YAPILIŞI
-          Kıymayı yoğurma kabına alın.
-          Galeta ununu ekleyin üzerine soğanı rendeleyin.
-          Suyunu sıkmayın galeta ununu yumuşatsın.
-          Bahartaları ve tuzu ekleyin iyice yoğurun.
-          Bu köfteye yumurta kırmadım isteyen kırabilir.Yumurtasız daha çok seviliyor bizim evde.
-          Yanına patates kızartayım dedim .Patatesimin kalmadığı gördüm.
-          Buzluktan sigara böreği çıkardım onları kızarttım çokta hoş bir görüntü ve lezzetli bir birliktelik oldu .


                                                                                   YAPANLARA AFİYET ŞİFA OLSUN…

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜDÜKLÜDE TAVUK TANDIR (SUSUZ)

KAYSERİ USULÜ GÜVEÇ

Köpek Şeklinde Poğaça(Doğum günü tarifleri)