YENİDEN MUTFAKTAYIM :)


         Tatilimi yaptım, hasret giderdim,yeni fikirler edindim veee sonunda evimdeyim.Beni ve ailemi evimize kavuşturan Rabbime hamdolsun.Geldiğim günden beri evdeki tozu bitirmeye çalışıyorum.Ne kadar canımı sıktığını anlatamam.Temizliğin orta yerinde giden sular sinirimde tavan yaptığı anda kapım çaldı.Tatile giderken komşuya emanet ettiğim domatesim ilk ürünüyle kapıdaydı.Bütün can sıkıntım bi anda uçtu gitti,nasıl mutlu oldum.Canımın en sıkkın olduğu anda Rabbim bana yetişti hamdolsun.Ben yokken domatesime yakın alaka gösteren komşucuğuma çok teşekkür ederim Allah razı olsun...
                               
Yepyeni çiçekler yepyeni umutlar demek benim için .Biriktirdiğim enerjimle elimden gelen mutfağımdan çıkan lezzetleri sizlerle buluşturmaya devam ediyorum.Herkese mutlu,huzurlu,sağlıklı günler nasip etsin Rabbim...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

DÜDÜKLÜDE TAVUK TANDIR (SUSUZ)

KAYSERİ USULÜ GÜVEÇ

Köpek Şeklinde Poğaça(Doğum günü tarifleri)